שנה טובה

Posted on 23/09/2014 by admin

מתאמנים יקרים,20140923-DSC_9747 (Large)
עוד שנה מרגשת חלפה (נכון שהזמן טס כשנהנים?) וראשית רציתי להודות לכם על שבחרתם להתאמן אצלנו במועדון הכושר JOY GYM, בתקווה לעוד שנים רבות של פעילות, בריאות והנאה.

ידוע לי כי פעילות גופנית אינה מובנת מאליה, אך היא סוד ההצלחה.
אין זה משנה אם אתם רצים, הולכים, שוחים, רוכבים, מרימים משקולות או פעילים בשיעורי הסטודיו. במירוץ החיים – ההתמדה היא היעד המרכזי שלכם. לכן החלטתי לרכז עבורכם מספר עצות שיסייעו לכם בדבר. להלן:

1. החליטו מראש מהי מטרתכם – לדוגמא: לרדת 2 ק"ג, לעלות 3 ק"ג במסת שריר, לרוץ 10 ק"מ, לשחות 500 מטר וכו'. כל מטרה היא ראויה וטובה, אך ככל שתהיה מוחשית יותר, קל יותר יהיה להבין מה צריך לעשות בכדי להשיגה.
2. התייעצו עם איש מקצוע בעל נסיון וידע – יועץ, מאמן, נטורופת וכדומה יעזרו לכם להבין טוב יותר מה נדרש מכם בכדי להשיג את היעד בו אתם מעוניינים, והאם ביכולתכם להשקיע את הנדרש עבורו. חשוב מאוד שתבינו את גודל וכמות ההשקעה ולא "תקפצו מעל הפופיק".
3. קביעת לו"ז אימונים – בדקו האם אתם מסוגלים לעמוד במטרה, האם היא ריאלית ובנו לעצמכם (בעזרת מאמן כמובן) תכנית אימונים ולו"ז קבועים. אחד האימונים שלי למשל, הוא ביום שני באחת בצהריים. אני מקפיד אפילו לציין אותו ביומן. זכרו כי מועד הפעילות במועדון הכושר חשוב כמו העבודה או המשימות בבית. מדובר בבריאות שלכם. רשמו את הלו"ז ביומן ואל תוותרו!
4. מלבד המטרה העיקרית, קבעו לכם מטרות ביניים – לדוגמא: אם קבעתם שהמטרה שלכם היא לרוץ 10 ק"מ תוך חצי שנה וכיום אתם רצים 2 ק"מ "בלבד", החליטו כי בעוד חודשיים כבר תרוצו 5 ק"מ, בעוד ארבעה חודשים 8 ק"מ וכו' עד שתשיגו את היעד הנכסף.
5. העיקרון החשוב ביותר בעיניי הוא לא להישבר ולא להתייאש – גם אם ביצעתם את הנ"ל, השקעתם, התמדתם באימונים וטרם השגתם בדיוק את מה שרציתם – תהנו מהדרך כי בינינו, הדבר החשוב ביותר הוא לא כמה רזיתם או כמה רחוק רצתם, אלא הכוונה שלכם להצליח והעמידה שלכם בהבטחות שהבטחתם לעצמכם. זכרו זאת.

טיפ אישי ואחרון ממני לסיום: שלבו תכנית תזונה מתאימה ושלבו אותה עם הפעילות הגופנית.
כך תשיגו תוצאות טובות יותר, תתעודדו ותמשיכו להתמיד.

בהצלחה מכל הלב ושנה טובה,
אוהד מנהל מועדון הכושר JOY GYM.